Global Money Week सामाजिक उत्तरदायित्व प्रवद्र्धन गर्ने र युवाहरूसँग संलग्नता बढाउने अवसर
ग्लोबल मनी विक एक वार्षिक अन्तर्राष्ट्रिय कार्यक्रम हो जुन बालबालिका र युवाहरूमा वित्तीय साक्षरता प्रवद्र्धनमा केन्द्रित छ । यो कार्यक्रम नेपालका बैंक तथा वित्तीय संस्थाहरूका लागि सामाजिक उत्तरदायित्वप्रति आफ्नो प्रतिबद्धता देखाउने र आगामी पुस्ताका ग्राहकहरूसँग संलग्न हुने उत्कृष्ट अवसर पनि हो । सप्ताहव्यापी रुपमा ७ दिनसम्म चल्ने GMW २०२३ ले बैंक तथा वित्तीय संस्थाहरूका लागि आफ्ना उत्पादन र सामाजिक उत्तरदायित्वहरू प्रवद्र्धन गर्ने अवसरको रुपमा लिन विज्ञहरुले सुझाउने गरेका छन् ।
ग्लोबल मनी विक २०२३ बाट धेरैभन्दा धेरै फाइदा लिनको लागि कुनै पनि गतिविधिहरू योजना गर्नु अघि बैंक तथा वित्तीय संस्थाहरुले केवल फोटो सेसनका लागि ¥याली मात्र नगरेर सातै दिन विभिन्न क्षेत्र, विषय केन्द्रित साक्षरताका कार्यक्रम गर्दा प्रभावकारी हुन्छ । यसका लागि सुरुमा नै स्पष्ट उद्देश्यहरू परिभाषित गर्नु आवश्यक छ । बैंक तथा वित्तीय संस्थाहरूले आफ्नो लक्ष्य र त्यसलाई कसरी हासिल गर्न चाहन्छन् भन्ने निर्धारण गर्नुपर्छ । उनीहरूले युवाहरूमाझ ब्रान्ड जागरूकता बढाउने, स्थानीय समुदायहरूमा वित्तीय साक्षरता प्रवद्र्धन गर्ने वा सामाजिक उत्तरदायित्वप्रति आफ्नो प्रतिबद्धता देखाउने जस्ता उद्देश्यहरू तय गर्न सक्छन् । स्पष्ट उद्देश्यहरू भएकोले समग्र उद्देश्यसँग मिल्ने गतिविधिहरू योजना र व्यवस्थित गर्न मद्दत पुग्ने हुन्छ ।
ग्लोबल मनी विक गतिविधिहरूको लागि लक्षित दर्शकहरू छनोट गर्नु पनि महत्वपूर्ण कार्य हो । कार्यक्रमले बालबालिका र युवाहरूलाई लक्षित गर्दा उद्देश्यका आधारमा थप केन्द्रित दृष्टिकोण आवश्यक हुन सक्छ । उदाहरणका लागि यदि लक्ष्य किशोरहरूका लागि बचत उत्पादनहरू प्रवद्र्धन गर्ने हो भने फोकस १५–१८ वर्षका विद्यार्थीहरूमा हुनु राम्रो मानिन्छ । यदि लक्ष्य सामाजिक उत्तरदायित्वप्रति प्रतिबद्धता देखाउने हो भने पिछडिएका पृष्ठभूमिका बालबालिका लक्षित हुनु प्रभावकारी हुन्छ ।
आकर्षक र अन्तक्र्रियात्मक गतिविधिहरूको योजना बनाउनु भनेको ग्लोबल मनी विकको अधिकतम फाइदा उठाउने अर्काे महत्वपूर्ण चरण पनि हो । गतिविधिहरूले विभिन्न रूपहरू लिन सक्छन्, जस्तै ः कार्यशालाहरू, सेमिनारहरू, खेलहरू, प्रतियोगिताहरू, र आउटरिच कार्यक्रमहरू । नियोजित गतिविधिहरू उद्देश्यहरूसँग पङ्क्तिबद्ध हुनुपर्छ र उमेर सुहाउँदो समूह केन्द्रित अन्तक्र्रियाहरुमा संलग्न हुनुपर्दछ ।
ग्लोबल मनी विक २०२३ बाट धेरैभन्दा धेरै फाइदा लिनको लागि, कुनै पनि गतिविधिहरू योजना गर्नु अघि बैंक तथा वित्तीय संस्थाहरुले केवल फोटो सेसनका लागि ¥याली मात्र नगरेर सातै दिन विभिन्न क्षेत्र, विषय केन्द्रित साक्षरताका कार्यक्रम गर्दा प्रभावकारी हुन्छ ।
गतिविधिहरू लक्षित दर्शकहरूमा पुग्ने सुनिश्चित गर्न सामाजिक सञ्जाल, इमेल मार्केटिङ वा स्थानीय मिडिया आउटलेटहरू जस्ता विभिन्न च्यानलहरू मार्फत् तिनीहरूलाई प्रचार गर्नु आवश्यक हुन्छ । मिति, समय, स्थान र दर्ता प्रक्रियासहित गतिविधिहरूको बारेमा स्पष्ट र संक्षिप्त जानकारी प्रदान गर्नु सफल सहभागिताको लागि महत्वपूर्ण हुन्छ ।
अन्तमा, ग्लोबल मनी विकले नेपालका बैंक तथा वित्तीय संस्थाहरूका लागि बालबालिका र युवाहरूमा वित्तीय साक्षरता प्रवद्र्धन गर्ने अवसर प्रस्तुत गर्दछ । स्पष्ट उद्देश्यहरू परिभाषित गरेर, लक्षित दर्शकहरू छनोट गरेर, आकर्षक र अन्तक्र्रियात्मक गतिविधिहरूको योजना बनाएर र तिनीहरूलाई प्रभावकारी रूपमा प्रवद्र्धन गरेर वित्तीय संस्थाहरूले सामाजिक उत्तरदायित्वप्रति आफ्नो प्रतिबद्धता देखाउन र ग्राहकहरूको अर्काे पुस्तासँग संलग्न हुन सहयोग पुग्ने हुन्छ । ग्लोबल मनी विक २०२३ को प्रतीक्षामा रहेका बेला नेपाली बैंक तथा वित्तीय संस्थाहरूले आफ्नो समुदायमा सकारात्मक प्रभाव पार्न र राम्रो भविष्यको लागि वित्तीय शिक्षाको प्रवद्र्धन गर्न यस कार्यक्रमले फाइदा पु¥याउने विज्ञहरुको सुझाव छ ।
- वित्तीय साक्षरता आर्थिक मासिक पत्रिकामा प्रकाशित (सातौँ अंक– २०७९ फागुन)